středa 5. března 2008

Thajsko

Mějte se tu jak chcete, já mizím na tři týdny do Thajska!
PS: nepřestávejte sledovat blog, mám v plánu průběžně se dělit o zážitky a snad i vložit nějaké fotky! Pokud se teda zadaří a technika neselže;-)

Pro ty, které jsem (ještě) nenaštval, tak malé info, co je v plánu - 6.3.2008 o půl druhé odpoledne načínám desetihodinový let z Vídně, dolet v noci CET, ale brzo ráno ráno místního času (jsou o 7 hodin napřed), po kterém bude následovat přelet na ostrov Koh Samui, převoz na hotel... a pak... pak to celé začne;-)

Jojo, přiznám se... Jsem nervózní, moc...ehm...vůbec nevím co čekat - až takhle daleko jsem nikdy nebyl, není mi jasné, jak se s těma rákosníkama domluvím, po tom co jsem s několika typy asiatů komunikoval pracovně jejich činagličtinou (aby mě nepřekvapili a neuměli líp jako já;-)) a vůbec nevím jak ...nechci říkat "přežiju"... zvládnu let - přiznám se, že jsem letecký panic, ještě jsem odnikud nikam neletěl, pokud se nepočítají 2 vysoké školy... Zmatky na letišti předpokládám budou úžasné, triko propotím v letadle i přes klimatizaci při každé turbulenci a po desetihodinovém letu budu líbat zem a beztak z toho hned chytnu žloutenku:-) Do druhého letadla mě budou pravděpodobně tahat párem buvolů nebo možná taky všechny předběhnu - možná se mi létání zalíbí... ale zatím mám blíž k Bergkampovi (bývalý holandský fotbalista, který odmítal pro strach z létání kamkoliv cestovat letadlem a i přes půl Evropy raději jezdil autobusem) Ono totiž sedět v čemkoliv 10 hodin v kuse je pro mě děsivá představa, tím spíš, že naposledy jsem takovou dobu strávil v kuse v dopravním prostředku asi před 4 roky a bylo to klimatizované auto...a stejně jsem toho měl plné zuby, nohy a záda.
Takže mi nezáviďte, držte pěsti, ať se vám vrátím živej a zdravej a přejte mi, ať si to krapet užiju;-) Koneckonců - kdo ví kdy se zase dostanu na takové místo... (zatím je otázkou, jestli to bude místo, na které bych se ještě někdy vůbec dostat chtěl - to si snad přečtete už za pár dní, vše záleží na přesnosti informací, jaké mám - na hotelu má být wi-fi zdarma...vzhledem k tomu, že notebook na kterém momentálně píšu, pocestuje se mnou a za pár hodin bude nejblíž své vlasti od dob, kdy ho skládali na montážní lince, tak by to mohlo klapnout;-))

Mějte se a těším se na komentáře! Doufám, že nějaké budou!

4 komentáře:

vizar řekl(a)...

no jasny, jenom spadne pár vloček a už to tady balí a jede někam do džungle... btw. ne aby ses nechal nějak moc unést poslednim Rambem, ty co v Thajsku potkáš, tak mužou být i hodní;)

Anonymní řekl(a)...

Postrádám v té omáčce důvod Tvýho vycestování ;-) Jinak jako vždy: mistrovsky zvládnutý popis vlastního duševního stavu. Ať se Ti tam líbí! Pa pa! Pa

Jim_MatriX řekl(a)...

anonymni (předpokládám že Mirka N.B.) - důvod je prostý - dovolená:-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jirko, tak jsem teď prohlédla všechny fotky z Thajska a jsou super. odkaz na tvoje stranky jsem už přeposlala Daně, Jaruš a Tomíkovi. Taky s tím Krajčem to je úžasné. zdravi petra j.