neděle 16. března 2008

Thajsko - noční host

Hned úvodem asi zklamu pánské osazenstvo - ne - nebude to o krásné Thajce:-) Bude to o něčem úplně jiném - nevěřili by jste totiž, co se mi včera v noci stalo... Dopsal jsem poslední aktualizaci v leže na posteli, ještě prohlídnul oblíbené internetové stránky a zhruba ve 2 v noci se zvedám z gauče, že proženu ústa kartáčkem na zuby, tělo sprchou a uložím se k zaslouženému spánku...
V momentě, kdy jsem se s námahou vyškrábal z pelechu za pomocí posledních účinků dojíždějícího ibalgenu na moje zlomená záda, jsem ztuhl a krve by se ve mě nedořezal - na stěně, asi metr nad místem, kde mám normálně při spánku hlavu, byl přilepený pavouk velký jako ... no ani neumím přirovnat, ale věřte mi, že většího jsem v životě neviděl a doufám, že neuvidím! Pro představu, jak velké je to "monstrum" co vidíte na fotce, tak rozpětí těch nejdelších nohou je bez přehánění cca 25 cm... Nemám z pavouků panickou fobii, ale přiznám se bez mučení, že se jich opravdu nadevše štítím a tak jsem se slovy "dopr... tady mám jako ku..a spát" začal hledat na pokoji něco dost velkého, čím by se ten obr dal zabít... Jako předmět s největším potenciálem zabíjet, byl vyhodnocen plážový pantofel vzor ak-47 (notebook by byl větší, ale to bych se musel sakra dobře strefit a navíc - kdo by to pak čistil) a taky jsem v sobě sebral veškerou odvahu přiblížit se k té mrše natolik, abych vám ji zvěčnil, protože tohle by mi nikdo bez důkazů nevěřil!:-)
Hned v zápětí jsem vyměnil dokumentaristickou pomůcku za budoucí vražedný nástroj čínské výroby, odvážně jsem se přiblížil k pavoukovi a doufal, že to není nějaký skokan (kdo zná Vetřelce a facehuggera, určitě ví, čeho jsem se asi bál a co mě napadalo;-)) a po pečlivém namíření máchl! Bohužel pavouk nebyl v takové letargii jak vypadal a bleskurychle pláchl, zatímco já plácl do stěny naprázdno, což vyvolalo trojí zaklení - mé, a rodičovský duet. Co ale bylo nejhorší - pavouk utekl za postel a nedalo se k němu už dostat. Navíc byly dvě hodiny v noci a naši hodně nevrlí, takže jsem moc neměl na výběr co dál. Sice jsem uvažoval nad tím, že půjdu spát ven, do koupelny nebo nahoru za našima, ale venku jsou komáři, v koupelně mravenci a nahoře naštvaní rodiče... takže jsem riskl variantu, že ze mě do rána bude Spider-man a šel do postele a spát...
Každopádně, v takovém teple mi tolikrát, jako při včerejším usínání, ještě mráz přes záda nepřeběhl...
...teda jestli to byl mráz...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj švagře! Přestože thajská ještěrka dosud nedorazila do Čech, dám ti radu zkušené "arachnofobičky",
jak rychle a účinně zahubit podobný hmyz - především pavouky. Jde o moji vlastní metodu léty propracovanou k dokonalosti. Potřebuješ pouze hořlavinu v nádobě pod stálým tlakem a zápalky. Osobně doporučuji laky na vlasy (nejlépe ultra strong hold). Nejdříve zaujmeš postoj k hmyzu čelem, nádobka s lakem v levé ruce, hořící zápalka v pravé. Vzdálenost ti neporadím, záleží na tvé přesnosti míření, rychlosti akce a pevných nervech. Potom zasáhneš hmyz dávkou aerosolu a následně na něj vhodíš hořící zápalku. Výsledný efek je ohromující - zvláště pro nováčky. Pavouk začně zdrhat, ale ve vteřině mu začínají tuhnout všechny jeho končetiny vlivem ultra tužícího laku - prostě neuteče daleko. A pak začně grilování. Zuhelnatělé zbytky ani nemusíš uklízet. Maximálně tě thajská uklízečka upozorní, ať neklepeš popel z cigaret na zem. Jediným negativem této metody mohou být očazené stěny nebo stropy (trocha vápna to spraví), ojediněle pak požár. Ale co, únikový východ musí mít každý hotel a pojištění také. Abych nezapomněla, tato metoda není vhodná k použití v MHD, autě, letadle a u benzínových pump.
Na zvážení je i to, jestli si hmyz hoví na textiliích typu polyester, na klávesnici notbooku nebo rodinném příslušníkovi. Ale v případě 25cm pavouka bych asi neváhala v jakékoliv situaci.
Prosím, tu ještěrku ulov jiným způsobem!
Zdraví tě tvoje švagrová

Anonymní řekl(a)...

lol...

I love the smell of napalm! :D


PS: hlavne si to nesplest a nepouzivat gel nebo tuzici penu :D

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,Pampalini!!:-)
No vidím,že si to tam dokážeš užívat všelijak,jen se mi zdá,že nějaké dovolenkové nadšení a lehárko se z toho kontextu vytratilo!!:-)))
Ale,prťkáá,zase to ber z druhé stránky...na takového(krásného) pavoučka tady u nás asi nenarazíš,maximálně na nějaké otravné klíště,které ti bude pít krev!!:-)))Tak co je lepší??Vyber si!:-)
A sluníčko a teplo taky důkladně nasávej,bo tady chčije a chčije,paprsky v nedohlednu,a podle předpovědi budem ještě tahat ski ze sklepa:-(
Táákže...sluň se,(ne)pal se,užívej si,přežírej se veškerou havětí(ale v noci spi teda se zavřenou pusou)zas až tak si dopřávat nemusíš!!-)

Měj se,prťka,zdraví Tě anonymní P.P...páááá:-)

Jim_MatriX řekl(a)...

Ahoj švagrová:-) No...díky za radu, jen je tu menší problém - nemáme lak na vlasy, nemáme tu ani sirky, ani zapalovač, ani škrkátko, ani sporák...něco s rychlovarnou konvicí bys neuměla?;-)