úterý 30. prosince 2008

Prohrané Vánoce...

Tak, máme to za sebou, před sebou už je poslední ožíračku v roce, takovou tu povinnou, kterou nemusím, stejně jako všechno dopředu plánované a jakoby na "povel", ale dejme tomu, že letos se i vcelku těším (a zároveň bojím, abych to nepřehnal, stejně tak jako se (o) mě bojí ostatní). A jak že vlastně bylo o Vánocích a co je nového?
Vrátím se k 19.12., kdy jsem po dlouhé době vyrazil v Prostějově na větší akci - a věřím, že bych našel v Murphyho zákonech něco, co by vystihovalo klasický stav, že když jdete někam po dlouhé době, vždy se najde víc než jedna akce, na které by jste chtěli být. Já byl s klukama z OP domluvený dlouho dopředu, těšil jsem se, ale jak na potvoru se na stejný večer dohodly kolegyně na další předvánoční akci - a kdo by si nechal dobrovolně ujít šanci vetřít se na dámskou jízdu o minimálně tuctu krasavic (v závislosti na obsahu promile v krvi, aneb není nehezkých žen, jen málo vodky). Nakonec to vyšlo vcelku bezva, stihl jsem obejít obě akce a nakonec jsme to s holkama spojili v třetí destinaci, kde jsme sice potkali další pracovníky OP, které by jsme potkat nemuseli a viděli ve stavu, v kterém je nikdy jinde a jindy neuvidíme... Každopádně na finále jsem byl mírně zklamán, protože jsem nejlíp pokecal s osobou, kterou vidím nejčastěji (na tom něco bude) a na kluky se nějak nedostalo - hlavně díky tomu, že dacani pořád někam odbíhali na bar, o patro nahoru, v párech na WC atd...
20.12, tedy v sobotu, byla další povedená akce, respektive povedenější - byl v plánu "výlet" do Konice na výroční ohňostroj, který se tam pořádá už asi 13 let a byla to podívaná, která opravdu stála za to. Hodně mě překvapilo už to, že do Konice se sjela na ohňostroj asi celá Morava, bo než jsme projeli do centra, tak to trvalo asi půl hodiny a kýbl nervů a na náměstí bylo snad víc lidí jak v '89 na Václaváku... Před šestou večerní spustili pyrotechnici svoji šou, která nám na čtvrt hodiny nechala spadnout čelist a půl kila popela do očí a punče a mohlo se jít natřásat v žaludku uložené litry punče na povedený koncert Kreynů. Bohužel počasí se povedlo jen částečně - bylo sice teplo (rozuměj - na poměry Konice bylo super, že nemrzlo) ale začalo pršet a tak jsme se chvíli před desátou odebrali k odchodu a jelo se zpátky do Lipové mrknout se, jak dopadlo jednání výroční schůze dobrovolných hasičů. Jak se dalo čekat, bylo velmi úspěšné, někteří to stihli dotáhnout i na 2 promile;-) V tu dobu už jen dodám - včetně mě:-) Každopádně povedený víkend:-)
V pondělí už následovalo jen vyblbnutí na squashu a poslední pokus sehnat nějaký zázračně originální dárek a hurá na flákání a zabíjení času než se pod stromkem naježí nějaké veledary... Co se týká Štědrého dne a večera, tak se letos raději nevyjadřuju, na Vánoce jsem se netěšil a asi jako bych tušil proč, pohodová atmosféra zmizela spolu s posledním roztrhaným balícím papírem a na finále jsem to nevydržel a jel raději po několika dnech do Lipovského exilu... Nehodí se tu rozepisovat co a jak a proč, každopádně obdrženými dárky to nebylo...

Žádné komentáře: