úterý 23. prosince 2008

Šťastné a veselé!

Tak a už se k nám zase nezadržitelně řítí Ježíšek / Santa / Děda Mráz a spol. s rancem dárků pro ty hodnější z nás...
Zítra touto dobou už budete všichni vědět, kolik ponožek jste dostali, co jste si zase přáli marně a čím jste očividně nenadchli své příbuzné... A možná taky budete ještě pořád v euforii ze skvělých dárků, budete nad nimi ještě rozjímat, hrát si, studovat, číst nebo jen tak prozkoumávat... U mě doma ty nejlepší kusy vždy putovali na "výstavku", abych na ně viděl, než usnu a když se ráno probudím:-)
Každopádně letos jsem si nic nepřál a nic nečekám, vím jen o čistě praktických dárcích a v podstatě je mi to i celkem jedno... Poslední roky mi udělá největší radost, když se mi v tom nervózním konci roku podaří koupit dárky, které mé blízké potěší - snad se to povede i letos. Nebo ať to aspoň dobře zahrají:-)
Nevím jak to přijde vám, ale poslední roky si všímám dvou paradoxů - zatímco dřív, když jsem ještě studoval, tak jsem měl spousty nápadů, problém byly peníze. Co pracuju, nejsou problém peníze, jenže ty nápady nějak dochází. Vede to je ke kupování čím dál dražších dárků, větší míře zoufalství a stresu, což nějak nejde dohromady se svátky "klidu a míru" - což je ten druhý paradox. Tomu, aby si člověk na pár dní nuceně oddychnul, předcházejí maximální přípravy u mnohých srovnatelné se startem raketoplánu (alespoň podle zásob jídla to tak vypadá) a ať si tvrdí kdo chce co chce, 90% dospělých lidí tyhle povinné svátky už fakt štvou... Cožpak by si lidi nemohli udělat radost a zastavit se i někdy jindy, než ke konci roku?
Ať už ale patříte mezi těch uhnaných 90%, nebo do flegmatických 10%, tak si Vánoce užijte co nejlépe to jde a přeju vám všem pohodu, relax, krásné dárky, hodně úsměvů a příjemné atmosféry nejen pod stromečkem a protože se mi nebude chtít psát spešl příspěvek i k Novému roku, tak i do následujícího roku 2009 (to zase bude, než přestanu psát všude 2008) vám přeju to nej a jak se říká - ať je lepší než ten předcházející a ať ho přežijete ve zdraví a s úsměvem, třeba i díky mým stránkám, které snad ti pravidelní čtenáři v roce 2009 neopustí a noví přibudou...

Žádné komentáře: