čtvrtek 1. května 2008

Richard Krajčo je...

Někdy se vám stane, že se vám něco stane, ani nevíte jak se vám to stane. Třeba já jsem teď u počítače předpokládám ještě tak s promile v krvi, a skoro ani nevím jak se mi "to" stalo. V takový okamžik přichází ke slovu skvělý vynález dnešní moderní doby elektronické, a to mobil s foťákem:-) Jako nástroj na rozpomenutí je to lepší, než major Zeman s lampičkou do očí a pěstí u čelisti...
A tak se můžu "pochlubit třeba tím, že jsem potkal Richarda Krajča v naší největší místní putyce jménem Fiesta, kde pivo nosí ke stolu zhruba stejně dlouho, jako ho sládci vaří a ticho a pohoda je tam zhruba stejná, jako v ocelárnách za plného provozu... Ne že bych byl s Krajča unesený, ale potěší mě, když se u nás v zapadákově občas objeví někdo "veřejně známý" - byť si o Krajčovi myslím jako o "zpěvákovi" své a zařadil bych ho někde mezi Malátného z Chinaski a Leoše Mareše, když ještě vypaloval svoje oh,yeah vzdechy do tisíců cédéček... Musím na druhou stranu uznat, že svou rozporuplnou kvalitou zpěvu a jiné kvality dokáže Krajčo dobře prodat a jako moderátor byl vždy poměrně schopný.
Takže včera si tak sedíme na bidýlku uprostřed krčmy, rozrazí se dveře, vběhne asi tucet bodyguardů a uprostřed malý fousatý...Krajčo. Vytahuju svoji zrcadlovku schovanou v mobilu a bleskurychle fotím celebritu s myšlenkami na tučný výdělek při rozesílání exkluzivních fotografií do rubrik "koho jsem dnes potkal" všech česko-slovenských bulvárů! Krajčo je však rychlejší - pohotově vystřeluje svoji pravou horní končetinu před to vlasaté, čím vydává zvuky a pije, takže se fotka nedaří a moje plány na rychlé zbohatnutí se rozpadají jako domeček z karet... Vzápětí se na mě řítí rozlícený Krajčo se slovy: "kur.a to si mě musíš fotit hned od dveří jako nějaký paparazzi, vy.er se na to a SMAŽ TO! Jestli se mnou chceš fotku, já se s tebou klidně vyfotím, ale smaž to!".
Výsledek vidíte tady:

Při té příležitosti se pochlubím ještě jednou starší fotkou, když u nás měl "one man show" Tomáš Matonoha a řádně podlomený vodkou tabletnajou s námi zakolaboroval na jednom společném fotu;-)

Všechny osoby a jejich jména v tomto článku jsou vymyšleny, založeny na lži a jejich podoba s reálnou předlohou je čistě náhodná;-)

PS: "Co" je Richard by vám nejlépe řekl Michal a končí to "tadá dadadá dadáá";-)
A mimochodem - vůbec neberte vážně, že jsem si něco nepamatoval. Sice jsme toho vypili tolik, že se divím, že mi přes noc nenarostla křídla, ale všechno bylo víc než povedené;-)

Žádné komentáře: