středa 14. května 2008

Stodvacet tisíc...

Mokrý sen za bdělého stavu, nirvána, poslintaná košile a zároveň mučení - to by mohla být reakce a stav, který se mi teď naskytlo prožít - v ruce jsem držel vouchery/lístky na všechny jisté a možné zápasy ČR na ME v Rakousku a Švýcarsku, včetně možného (rozuměj - nereálného) finále... A aby jste viděli, že nejsem škrt, podělím se s vámi o radost, stejně jako kolegyně (zdravím Hani) o lístky:-)
Pokochejte se očima, já se mohl kochat i rukama, hééééééč;-)


Mimochodem, těch 120 tisíc, to je v korunách a je to hodnota celé tady této nádhery. No nekupte to, za ty peníze;-)) Ano, nekoupil jsem to, není to moje, proto mokrý sen a zároveň mučení - držet ty vouchery v ruce a zase je vrátit dalo zabrat...ale tak co už, aspoň v TV uvidím góly a fauly z replaye...

Žádné komentáře: