pondělí 12. května 2008

Tak jde čas... IV

A tak jsem si řekl, že by bylo na čase trošku aktualizovat stránky, ať je vidět, že to tu žije... Moje rubrička "coming soon" v pravém horním rohu, už je zaprášenější než Egyptské pyramidy, ale narozdíl od nich se toto dá snadno zachránit!
Tentokrát jsem si řekl, že pojmu moji nepravidelnou rubriku "tak jde čas" mírně netradičně a po vzoru různých minianket a hodnocení si udělám takové resumé poslední doby, záležitostí, co mě potěšily a nebo naopak...

Co mě potěšilo:

1) jistota nové práce - toto by bylo téma na hodně dlouho - ostatně naše Okresní Pakárna je podnik, o kterém se vyprávěly, vypráví a budou vyprávět legendy a věnovat "jí" tu prostor by bylo dosti nevděčné a zdlouhavé... Před nějakými 2-3 týdny jsme byli dokonce v TV - tak moc se tu propouští, že se o nás dozvěděli i v Praze... Každopádně skutečnost je taková, že v pakárně končím k 30.5 a pak hurá do nové práce, která snad pakárnou nebude...uvidíme...každopádně už začínám být lechce nervózní - po 4,5 letech na jednom místě se není čemu divit... Rozhodně mi budou chybět lidi, bude mi chybět ukecaná kolegyně schopná vnímat kdykoliv cokoliv a velký kolektiv... No beztak se tu ještě budu tomuhle tématu věnovat;-)

2) hokej
- těší mě, že je zase v TV mistrovství světa a naši hrají poměrně zajímavý hokej, rozhodně bych řekl, že koukatelnější než poslední 2 roky... Asi nejvíc mě potěšila výhra nad Švýcarskem 5:0, ale to už je 2 zápasy zpátky, a ty se hodí komentovat spíš v části "nepotěšilo mě".

3) nové filmy => nové recenze
- ano ano ano ano a ještě jednou ano! Konečně nová várka filmů dorazila i do mého obýváku, nemluvě o tom, co dorazilo do kin a co se ještě chystá - vyloženě za dveřmi je Indy 4, má modla filmového dobrodružství, a dveře kin už se celosvětově otevřeli před Iron-manem! Snad nebudu zklamán... Ať už ale výsledný dojem bude jakýkoliv, určitě se o něj podělím...

4) naprosto bombastická reklama na Nike
- většinou při reklamách přepínám, odbíhám a vůbec nějakým způsobem ignoruju dění na obrazovce, protože bych musel nabýt dojmu, že mi bakterie okoušou zadnici zaživa, jedna minerálka mi změní celý život, a že O2 nabízí férové služby... Ale poté, co jsem uviděl naprosto úžasnou reklamu na NIKE, už nepřepínám a obzvlášť mezi sportovními přenosy se vyloženě těším, že ji zase uvidím:-) Pravda, nic od Nike si kvůli tomu nekoupím, ale aspoň jim tu udělám reklamu;-) První by měla být dvouminutová verze "trénink" a druhá má pro změnu delší část "přítelkyně" - tohle každopádně v telce neuvidíte! (což je škoda)


ANOTHER New Nike Commercial w/Famous Soccer Players from Ramiele Mantas on Vimeo.


Nike Football: 'Take It To The Next Level' ad from Aske Pedersen on Vimeo.

5) 4 skvělé akce během 10 dnů
- ano, to, co mě asi nejvíce potěšilo, byly 4 naprosto úžasné akce, které se mi podařilo navštívit a prožít během posledních 2 týdnů. Pokaždé s někým jiným, byť končily na stejných místech, byly extrémně dobré a bez následků:-) Když nepočítám zase o pár procent tvrdší játra a menší počet fungujících mozkových buněk;-)


Co mě nepotěšilo:

1) hokej
- nepotěšilo mě hned několik věcí... Tak například to, že se celé mistrovství hraje v Kanadě, má za následek naprosto šílené vysílací časy - sledovat hokej od 1 do 1/4 na 3 ráno je opravdu sebevražda. Pravda, zkusil jsem to i ve všední den, ale zrovna ideální volba to není, ani když jdete spát brzo, nastavíte budíka na 1 a pak jdete zase hned spát. Dnešní zápas se Švédskem jsem vypustil po 10 minutách, protože ospalost hraničila s kómatem a do práce bych pak musel jít asi tak na 11...
Taky zrovna nepotěší výsledky našich, plichta s Ruskem se ještě dala omluvit, přece jen Rusové patří k favoritům, ale trápení s Bělorusy už mě mírně překvapilo (byť jsem viděl zápas Rusko - Bělorusko) a Švédi jsou pro nás asi zakletí... Snad se to zlepší a po čtvrtfinále nepojedeme domů...
Nepotěšili taky Slováci, jejich boje o udržení jsou mírnou katastrofou, byť asi s výběrem, který dali dohromady, o moc vyšší cíle mít nemohli - každopádně škoda - těšil jsem se na nadšené komentáře slovenských komentátorov, ale jejich nadšení po vyřazení z osmifinálové skupiny uvadlo rychleji než růže na Sahaře.
A asi poslední věc, která je holt smutnou realitou, je formát 16:9, v kterém se poslední dobou vysílá - vzhledem k tomu, že u nás v regionu ještě digitalizace není otázkou týdnů, ale let, stále není potřeba investovat do nových 16:9 digitálních televizí a tak se musím dívat na malé hokejisty a luštit nečitelnou infocedulku s odehraným časem a stavem skóre... Nemluvě o jejím uhozeném úmístění...

2) baconburger od McDonalds
- nemám ve zvyku nakupovat v rychlých občerstveních a už vůbec ne v McDonalds - za prvé, žádného v Prostějově nemáme, za druhé jsou drazí... V pátek jsem se ale chtěl rozšoupnout (haha) a tak, když už jsem parkoval poblíž, zavítal jsem do Olomouckého McD. Chtěl jsem jen něco na chuť a tak jsem obětoval 30 korun za tzv Baconburger - na obrázku vypadal docela lákavě. Když jsem pak ale rozbalil už předem podezřele neobjemný balíček, zklamali mě kapitalisti poprvé, když jsem do té umělé hmoty kousnul, zklamali mě podruhé. A ne, nedali mi maketu. Ta vypadala ještě pěkně - a taky by mi jen nechutnala... Každopádně - dalo by se to nazvat pomalu klamavou reklamou - koupíte něco podle obrázku a skutečnost je úplně jiná...
Zlatí Vietnamci a jejich gyros v bulce za 25kč...

3) útrata za 4 akce během 10 dnů
- tak tohle by nepotěšilo asi nikoho - vrátit se domů vždy s prázdnou peněženkou, kdy si spočítáte, že rychleji utrácíte než vyděláváte, to je na zachmuřený výraz a utahování opasků:-)

4) O2 (čti Ou-tů)
- tak tohle se soudruhům z Itálie opravdu nepovedlo... KONEČNĚ jsem se dokopal k tomu si domů objednat ADSL internet a nakonec ten výsledek stojí jen za naštvání - pondělí - objednáno - středa - info z O2 - máte to aktivováno - pátek - dorazil modem - vše nefunkční - neděle - vše funkční - ALE - 2Mbit jede na rychlostech mezi 80-300kbit :-(((
Takže mě čeká volání na help linku a dohadování, zkoušení, vysvětlování, laborování...a Bůh ví co ještě...

5) permanentní spánkový deficit
- tak to je už jen taková třešnička na dortu, za kterou si můžu sám, ale okolnosti zrovna nepomáhají - akce střídá akci, dospat není kdy, když už je kdy, člověk se dívá na hokej... no prostě momentálně je to začarovaný kruh... ale někdy se to dospat musí, takže se mějte hez....chrrrchhrrrr

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Noo,človíčku,i když v každém tom komentáři si s něčím docela nespokojený,tak podle toho,jak tě znám,o tom všem vyprávíš s chutí a úsměveme na rtu(teda pokud to nepíšeš ve 3 ráno!!):-)) a kóóónečně v tom nacházím správného chlapa,který bere život takový,jaký je a dokáže si ho užívat,i když někdy zaškobrtne!!:-)

Za umělecký a srdcařský dojem Ti uděluju za jedna,štístko!!!!:-))
opět neanonymní P.P.-VM:-))