čtvrtek 22. května 2008

Jako prase v žitě...

Dnes jsem neodolal a jednoduše sem musel plácnout 2 obrázky, které jsem sprostě ukradl z haluzí na halbotu.sk... Jsou prostě dokonalé a sám neumím posoudit, který je vtipnější. Jestli satirické rýpnutí do alibismu všech protestujících proti olympiádě v Pekingu nebo naprosto luxusní pojetí klasické věty "mít se jako prase v žitě" v podání rozvalených pand, žvýkajících bambusy a tím pádem zavádějící nový standard - mít se jako "panda na bambusu"...
Když jsem tak u té pandy, přikládám ještě jedno starší video, které možná znáte, ale je prostě tak dokonalé, že vám ručím za to, že vyprsknete smíchy:-))

Asi je čas s tím soustředěním na Čínu něco dělat, než nás tu sežerou... Už teď jsme na nich nepřímo závislí víc, než si uvědomujeme - a tahle karikatura to naprosto vystihuje...

Takhle bych se jednou chtěl mít;-))



PS: Trošku mi ta záležitost s protesty proti Pekingu připomíná dávné bojkoty ochránců zvířat proti velké pardubické. Běhali po trati a kvůli nim se zranilo a muselo utratit několik koní... Stejně tak zelení, kteří protestují proti každé kravině a sami žijí stejně konzumním životem a nepřímo znečišťují planetu stejně jako každý jiný...ať se vrátí zpátky do jeskyní, když jsou proti pokroku - protože to znečištění k tomu bohužel patří.
Když jsem u toho - bojkotovat olympiádu by měli hlavně doktoři, a to nejen olympiádu, ale celou Čínu, protože co jsem četl, tak se tam moc dýchat nedá, jejich průmysl je šílený a tak mě napadá, na co jsou nám v Evropě přísné normy, když v Číně na to z prominutím serou a je jich tam 2x tolik...
Bůh ví, jak to taky s tím Tibetem je - mám takový vnitřní pocit, že by to mohlo být podobně jak s našimi cikány - oni řvou jak se tu mají špatně, různé agentury a organizace dělají průzkumy a vytrubují do světa, jak se tu mají špatně a jsou diskriminovaní, říkají nám co máme dělat, ale my moc dobře víme, jak to je...

Žádné komentáře: