neděle 18. května 2008

Internetizace...

To jsou věci, to jsou věci! Tak i já se můžu po LETECH konečně pochlubit, že jsem online. Dobré dva roky čekání se staly minulostí a i já jsem od minulé neděle součástí world wide web...
Ale nic nebylo bez problémů a zatím je to pořád ještě napůl v bojových podmínkách - vše začalo trochu krkolomným připojováním - jak jsem zmiňoval v "tak jde čas IV", zpočátku rychlost připojení byla tragická, naštěstí se časem vše vysvětlilo - chyba byla dle očekávání na mé straně, což jsem tušil, že bude dělat problémy, jen jsem neodhadl, že připojení splitteru a modemu až za telefonní linku bude způsobovat až takové rušení, spíš jsem čekal, že bude rušený případný telefonát, než samotný internet. V neděli se tedy vše vysvětlilo a od té doby jedu na plnohodnotných 2Mbitech, což je super a v praxi to značí rychlost stahování cca 200kb/s. Tímto bych taky rád napravil jednu desinformaci, kterou jsem převzal z diskuze na www.dsl.cz, a to, že servery jako rapidshare či podobné jsou nějakým způsobem omezené - není to pravda, jak z eDisku tak z rapidu jsem stahoval plnou, tedy 200kb/s rychlostí, což je super.
Doma už tak zbývá vyřešit jedinou otázku - jak to vlastně celé zapojit. Momentálně totiž JE problém, že mám pokoj na druhé straně a o patro výš, než je umístěný modem - z toho plyne, že musím být připojený přes Wi-Fi, která mi dělá krapet problémy. Mám nedostatečný signál, který jsem dočasně vyřešil zakoupením "prodlužky" do USB, v kterém mám wi-fi anténu. Až ale vyřeším toto, budu si už moct jen v klidu užívat streamovaných videí, internetových rádií, stahovat dema, seriály a hrát on-line... teda... ne že bych tohle všechno už neprovozoval teď:-))

Žádné komentáře: