úterý 3. června 2008

Tenkrát poprvé...v Lipové

Je to nějaký ten pátek, co jsem poznal jistou rodinu Bartákovic z Lipové (a asi miliardu lidí, co se motají kolem nich:-)) a už je to nějakou tu neděli, co jsem byl exkluzivně pozván na super mega über cool diskotéku rádia Hity, která se tam měla odehrávat teď v sobotu 31.5.08...
Přiznám se, že nemívám moc dobrý pocit z dlouho dopředu plánovaných akci, o nic méně, když je vám slibováno, že neodejdete po svých... A jen přemýšlím, jestli Martinovi nekoupit věšteckou kouli a otevřít mu stánek s nadpisem "Bartoloměj Nostradamus II" zn. budoucnost předpovíme na počkání, případně se přičiníme:-)
Sobota, kdy jsem měl být pokřtěn Lipovou byla najednou tady a abych se patřičně rozcvičil, předpřipravil jsem játra menší než malou dávkou bílého, aby se už ve sklepě po tom roce a půl nebála...nejdřív jednu lahvinku a pak raději i tu druhou, aby se jí nestýskalo - problém byl, že vzhledem k naditému odpoledni jsem jaksi zapomněl na to, že jídlo je ten nejlepší základ a tak jsem vyrazil na cestu sebevražedně hladový...

Přifařili jsme si to až trapně brzy cca o půl desáté, ale už v tu dobu bylo vše ready a byli tu všichni pro mě důležití...což byla asi zásluha hlavně toho, že jak na potvoru byli všichni známí pořadatelé, takže je celkem logické, že tam byli jako první, že... (zleva Michal, Jiki a Bartoloměj Nostradamus II zrovna hledící do budoucnosti)
Každopádně akce vypadala, že má slušný potenciál - sice to permanentní tetování "zaplaceno" co jsme dostali u vchodu nestálo za těch 60kč, ale bonus v podobě povolení vstupu na parket a do nálevny už byl slušný:-) Ano, já vím, říká se peklo:-)

Na parketu se to začalo svíjet až docela později, v době, kdy bych asi zrovna ani nevěděl čím se mačká spoušť, každopádně lasery frčely od začátku a na "vesnickou zábavu" měla akce slušné aranžmá... Na parket jsem každopádně nevlezl (což ti co mě znají asi uvítali), asi jsem se bál toho nevídaného prostoru, na který nějak ze "Sardinie Simáč" nejsem zvyklý. Raději jsem tak zaplul do podpalubí, pořídit pro mé vypité potomky vínné révy nové bratříčky jménem bacardi, pushkin a už jednou zmiňované hranolky:-) Mezitím jsem se výborně bavil s většinou lidí, které jsem znal (a poznal) a vyloženě radost jsem měl z naražení na jednoho známého, kterého jsem neviděl dobrých 7 let - asi budu jezdit do Lipové častěji:-) Kdy že je další akce? Já jen abych věděl na kdy si mám zase pošetřit krapet ostudné a rozverné nálady...
Domů jsem se dostal už někdy po druhé hodině, ale akce v Lipové prý pokračovala do brzkých ranních hodin dokud se vše nevypilo a neprobralo, což mohlo být opravdu super, a člověka zamrzí (i přesto, že jsem se skvěle bavil) že mu to uteklo...tak snad příště... teda jestli ještě budu pozvaný:-)

PS: Martine nemám rád domácí úkoly, ale že seš to ty...;-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No s tím domácím úkolem to nebylo zas až tak horký, ale budiž. Každopádně díky za článek :-D Bart