pondělí 2. června 2008

Omluva všem...

Ahoj lidi! Omlouvám se vám všem, kteří čekáte na další novinky o tom jak se mi daří a že BY BYLO o čem psát, ale momentálně jsem TAK rozlítaný (případně opitý a nebo unavený bez chuti psát), že prostě nevím, KDY to tu všechno napsat!
Chtěl jsem psát o tom jak se mi skvěle hrála s Robertem BF2 (Battlefield 2), o tom že jsem byl na IronManovi, v kterém exceloval Robert Downey jr. a i samotný film nezklamal (dobrých 8/10), chtěl jsem napsat recenzi aspoň na nějaký z těch 20 filmů, co se mi teď válí na disku domácího PC...
Chtěl jsem napsat, že jsem byl na několika výborných akcích hned po sobě - počínaje pivním posezením Na Splávku s klukama z dnes už bývalé práce, z kterého jsem si odskočil na kuželky, podat prý výborný výkon na začátečníka (díky brácho za pochvaly), pokračoval bych hodně emotivním loučením s prací, které se neobešlo bez slz (že, Hani), vína, žen a srdceryvných scén... O tom, že bratránek potěšil tou pravou náladou na páteční večer, kdy jsme i přes únavu výborně pokecali (byť jsem se klasicky nedozvěděl nic o tom jak se vlastně má:-))

Taky bych tu s chutí napsal o tom jak příjemné jsem měl sobotní odpoledne u bazénu s dvěma flaškami vína (díky Ondro), v suprově teplé vodě a s klasický chladnou kráskou poblíž, které pokračovalo možná úžasnou akcí v Lipové, ale lidičky, moc si z toho nepamatuju, maximálně tak eskadru smrti v podání pěti bacardi v kombinaci s výbornými hranolkami (díky Karti), rozepínání podprsenek jednou rukou (že, Miri) a to, že jsem tam všechny viděl strašně moc rád. Ano Martine, domácí úkol splním, slíbil jsem to, takže neboj:-) A děkuju Jarušce s Vlastikem, že se mnou měli trpělivost (nejen) při svozu domů:-)
No a v neposlední řadě by se tu dalo rozhodně psát i prvních dojmech, které na mě udělal nový zaměstnavatel...CENZORED. Jo, jestli se to podaří, bude ze mě obchodní manažer... Ale to je ještě hoooodně daleko a budu se muset hooodně učit...

PS: teď si nejsem jistý, jestli jsem to tu už předznamenával, ale od středy budu celý červen v Chrudimi na školení. Tím pádem na nějaké blogování budou zbývat pouze víkendy a nechci být nějak sebejistý, ale myslím, že doma u PC je asi trávit nebudu...

...držte palce, budu to potřebovat...

Žádné komentáře: