úterý 23. září 2008

Plumlovská mise...

"Na Bělehrad, pane kecálku, na Bělehrad! Zaútočíme v sedmi statečných, připojí se k nám elitní zálohy červených baretů z Kostelce, vezmeme to blitzkriegem, sežereme co ukořistíme, vypijeme co uvidíme, odvážnější vykouří, co se jim nabídne a komu se toho z hlavy do rána vykouří nejmíň, napíše o tom článek".
Asi tak by mohl vypadat úvod k sobotní bečce, kterou na zakončení sezóny pořádali Plumlovští hasiči, a které jsem se mohl účastnit (až bych skoro dodal, že k mému příjemnému překvapení). Už výprava byla výborná - po nasednutí do bojového vozidla, kdy už zpoza průzorů na mě mávala část posádky flaškou ohnivé vody, jsme si zahráli hru na patnáct, aneb "ztratilo se víčko" a nepozorovaně se přiblížili k přátelské základně - "opuštěnému" skladišti - nevědět, že se tam bude pořádat bečka, tak bych měl za to, že se tam z fleku může natáčet akční scéna z nějakého blockbusteru Michaela Baye. Velký areál ve dvoře, obestavěný auty, dodávkami a tahači navozoval atmosféru místa předávky zásilky drogového kartelu. Vyskákali jsme v bojovné náladě a hlavně ženská část posádky se ihned vrhla na protivníky - tedy vlastně naše hostitele - s děkovačkou za trenérskou činnost a patřičným dárkem - trikem s ... no však se podívejte sami:

...klamavá reklama v praxi;-)

(Mimochodem zajímalo by mě, jestli někdy holky děkovaly svým klukům za nějakou pomoc) Kluci z Plumlova ovšem nezaháleli a hned se snažili holky trumfnout, vybalili pravá Egyptská smrtonosná trika a podle hesla "čím víc smrtek, tím drsnější tým" asi plánují děsit konkurenci v příštím roce;-) Proběhly nějaké ty průvodní řeči, seznamovačky, uvítací kotýlky, žaludky zatěžkávací flákoty krkovičky, ukázalo se, kde je to nejdůležitější (ne pípa, ale wc) a po nějakém rozkoukání začala zábava:-)
Mimochodem Myšák si velice překvapivě pamatoval Kartinu z Plumlovského poháru, respektive následujícího velmi divokého večírku. Vzhledem k jeho tehdejšímu stavu mám ale podezření, že někde sehnal taháky;-)
Ucelené vykládání o večírku těžko psát. Člověk nemohl být všude, pojmout všechny informace a pokecat se všemi, každopádně některé střípky informací jsem zachytil a sranda rozhodně byla, byť to (naštěstí) nebyla žádná divoká bečka, jako ta červnová v Lipové - asi tu chyběl Ivan se svoji výbavou kondomů, které by nafukoval přes hlavu. A tak nám k pobavení musel "stačit" například Fanda, který každému dávkoval měrou vrchovatou maso po kilech. U první várky byli ještě všichni zvědaví a chtiví, druhou várku, kterou dostali ihned po dojezení prvního fláku, ještě neodmítli, ale před tou třetí už se někteří takticky schovávali a čtvrtou snědli jen machři, hladovci, kteří nějakým zázrakem unikli některým z předchozích přídělů a nebo ti v řádně podroušeném stavu:-)

Jednou z hlavních mediálních hvězd v obležení "reportérek", byl Rohlíček, který si nemohl stěžovat na nezájem sličných slečen, až z toho chudák vypadal chvílemi mírně nervózní:-) Mezi všemi pobíhal Bart, který měl bojový úkol od zbytku hasičů z Lipové zjistit, jak se mistři připravují přes zimu, a tak velice nenápadně začínal každou konverzaci větou: "Ty, víš, já jsem se tě chtěl jenom zeptat...". Ovšem na jeho výrok ke konci večírku, kdy se mu nechtělo domů a rozmýšlel se, jak to pořešit, nic nemá - aneb "já su andrgraund, já tady klidně přespím tady u toho sloupu". Zbylá část dámské výpravy z Lipové se myslím bavila víc než dobře. Kartina zapíjela čerstvý status "tetičky", Mirusha si užívala, že nemusí řídit a že si konečně nebudu stěžovat, že jsme spolu nepopili ani nepamatuju...

...Markét měla plná ústa konverzace s Rohlíčkem a odzkušováním "toho systému co tam maj", a Čabruška se Pushkina pranic nebála. Bál se ho jen Dominik, který chudák asi nevěděl do čeho jde, když se dobrovolně nabídl, že bude řídit...nebo to možná nebylo až tak dobrovolně, ale to už je jedno:-) Každopádně měl pro pití limonád parťáka, protože z Kostelce dorazil vozem Dr. Šebek, zřejmě kdyby bylo nutno řešit nějaké akutní případy. Bohužel sebou ovšem nedovezl matku od svého dítěte, Páju, která měla už v Soběsukách našlápnuté dobrým základem ke kvalitním večerním alkovýkonům. Mezi tím vším pobíhalo hyperaktivní cosi, které objevilo míč a zjistilo, že má neutuchající touhu si zakopat...(cosi=já).

Co se týká ostatních večerních souputovníků, utkvěla mi v paměti Jana z Nevcehle, která se mi představila i s obligátní pusou a po pěti minutách si už nepamatovala jméno. Její kolegyně Aneta zase dokázala vyhecovat Kartinu k minisoutěži v rychlosti startů, což mělo málem za následek uhoření Kartiny, protože si holky nemohly najít prostornější místo, než mezi lavečkami u grilu. Už vidím Dr. Šebka, jak by podával první pomoc. Dokonalé etudy pak předváděli Myšák s Ošťou, počínaje bitkou o lízátko, později o čokoládu, až po trošku zakuckaný Myšákův pokus si potáhnout "letos první" cigáro;-). Můj jmenovec Jirka mi vysvětlil, proč že máme na bečce chlastu jak Rusové na Sibiři a Ríša se ke konci večírku blýskl velice efektním nahrazením vybitého iPodu svým čtyřkolým miláčkem, který samozřejmě museli vyzkoušet všichni podroušení zvědavci, včetně mě. Jak největší burani jsme si každý museli zkusit, jak se u BMW zavírá kufr. "Týýý jo, a za tohle chtěli 20 klacků...?". Někteří se ovšem hlavně věnovali hostům a tak nebyli až tak nápadní - Jana s okouzlujícím úsměvem a téměř neviditelnýma očima rozdávala dobrou náladu všude okolo, a myslím, že se hlavně s Kartinou dobře bavily.

Fanda (hasič, ne kuchař) se zase věnoval návštěvě z Nevcehle a Tomáš tak nějak všem, a myslím, že všichni si užívali dobré nálady a pohodové atmosféry, jen sem tam vyrušené nějakou tou ranou míče do pletiva, dveří a tak...:-) (Ostatním, které jsem do výčtu nezahrnul, se omlouvám, ale buď jsem zapomněl, nebo je neznám)
Ještě k té vybavenosti - až mi bylo líto, že jsem nevyužil všech možností:-) Téměř vše bylo po kartonech, masa prý snad 15 kilo, z Lipové se dovezly zákusky (vražedná kombinace) a myslím že každý si přišel na své. Zima naštěstí nebyla, kdo chtěl, mohl si vyzkoušet zahřívaní po bezdomovsku u ohníčku v disku od tiráku ala populárního homeless barelu, jak člověk vidívá v těch "emerických trhácích":-)

to je prostě tak blbá fotka, až jsem ji sem musel dát...:-)

Tak mě napadá, že je fakt škoda, že jsme si neudělali nějakou společnou fotku, aspoň třeba kluků v dresech:-) A celkově se bohužel podařilo málo fotek. Většina je rozmazaných a třeba Tomáše nemám na jediné fotce (zepředu)...takže snad příště...

No už nevím, co bych dodal - hlavně, že se to povedlo a přežili jsme to všichni ve zdraví a bez výraznějších následků, že Karti?;-) Určitě jsem na něco zapomněl - kdyby jste si kdokoliv vzpomněli, co se tam ještě dělo a stálo by za zmínku, pište, v diskuzi je prostoru dost;-)

Vlevo - Filip:-) .............................. Vpravo - Dominik:-)

Žádné komentáře: