pátek 23. listopadu 2007

Murphyho zákony...v praxi

Znáte Murphyho? Ne? A jeho zákony? Ne? A zákon schválnosti, znáte? Že, ano? No tak potom znáte i Murphyho zákony...
Ano, samozřejmě ti, co znají Murphyho, chodí s ním běžně v pátek na pivo a jeho sbírku zákonů čtou navečer dětem před spaním, by mohli namítnout, že nejde jen o "zákony schválnosti", ale i "životní zkušenosti podané vtipnou formou", celkově vzato, je mi to ale stejně šumafuk, říkejte tomu jak chcete, já je beru jako zákony schválnosti - možná i proto, že já sám z nich nejčastěji cituji: "když se něco může posrat, posere se to" (případně krásné "shit happens). Což je věta, kterou mám na jazyku i dneska...

Ne, pro ty, co by mě rádi chytali za slovo - nejedná se o parafrázi na hnusárnu "2girls1cup", kterou nedoporučuji shlédnout na podobné stránce (dodejte www na začátek a com na konec, vedle sebe si pro jistotu doneste odpadkový koš a až pak už jen choďte po známých s kamerou v ruce, připraveni zaznamenat jejich chutné reakce na inkriminované video. Pokud chcete vidět jen reakce, tak si rovnou šoupněte 2girls1cup do vyhledávače na youtube. Jen upozorňuju, že bez znalosti původního videa to není tak vtipné) - tak doslova bych dnes zase necitoval. Spíš jde o to, že se většinou děje něco zrovna ve chvíli, kdy se vám to nejméně hodí. Typicky tento víkend.
Asi týden zpátky se mi ozval bratránek z Brna (tj. jiného města než kde žiju ;-)), jestli nezajdeme "zapařit" - nutno podotknout, že se s ním paří výborně, člověk se nenudí, opije tak akorát (většinou) a občas ani hlava ráno nebolí. Navíc jsme se neviděli cca půl roku, protože ve všech předchozích možných termínech jsem byl vždy nemocný... Těšil jsem se, že pokecáme, probereme události poslední doby, prodrbeme baby, jak bývá našim zvykem a pěkně to roztočíme v nějakém klubu. Takže to bych měl program na pátek...

Sobota? Sobota byla původně volná, ale už asi 3 týdny ukecávám kolegyně z práce, že půjdeme zase do večírku - minule to bylo fajn a proč si to nezopakovat, že... 3 týdny čekám, až hlavní organizátorky a hybná páka na další účastnice večírku bude mít čas, a když se po těch všech domácích rodiných oslavách a povinnostech ozve, že teda "tento víkend se jde", spíš vás to naštve...a proč?

Protože jsem ku**a nachcípaný!
Takže i přesto, že se bratránek velice trfně ptal - "tak co, jdeme v pátek, nebudeš zase nemocnej?" ...a já s jistotou odpovídal "néé, rozhodně to nemám v plánu" - tak nakonec nemocný jsem (a bratránka to asi tak naštvalo, že ani nereagoval:-)) a připravím se jednou chřipkou hned o dvě akce...
No a teď mi poraďte, který Murphyho zákon je nejvýstižnější?

Žádné komentáře: