středa 23. ledna 2008

Heath Ledger is ... dead!

Uf... tak to mi vyrazilo dech - kamarád mi dnes ráno poslal odkaz na moviezone s textem - četl si dnešní zprávy? To, co jsem si přečetl, mi vyrazilo dech a donutilo zírat na monitor asi 10 vteřin vkuse a nechtěl jsem tomu věřit- Heath Leger zemřel - zase další mladý herec, který se pokusil o sebevraždu (asi) a tentokrát uspěšně (určitě) - našli ho v posteli, kolem sebe měl rozsypané prášky a finito - lékař pouze konstatoval smrt.
Takže se připravte na to, že poslední nový film, který s Heathem Ledgerem uvidíte, bude The Dark Knight - tedy nový Batman - Temný Rytíř, kde bude jistě úchvatný v roli Jokera. Té, v ktéré kdysi exceloval Jack Nicholson a podle mnohých byl Heath ještě lepší...

Co se týká starších filmů, já osobně si ho pamatuji a líbil se mi v "10 důvodů proč tě nenávidím" a "Příběh rytíře", mezi dalšími známými filmy, kde si zahrál větší či menší role, jsou i filmy - Legendy z Dogtownu, Zkrocená hora (nominace na oskara), Bratři Grimmové, Ples příšer, Casanova, Patriot a další, viz odkaz (ve jméně) výše...
Holt, je to smutné... Co víc dodat.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je sranda..bo ne??

Jim_MatriX řekl(a)...

ne, bohužel to není sranda...je to novinka z dnešního rána. Už mají aktualizace i na ČSFD a IMDB atd... Obletělo to dneska celý internet. Byť někteří podezírají, že jde o špatný reklamní trik na nového Batmana...

Anonymní řekl(a)...

hmmm..no už sem si to přečetla...škoda ho,byl dobrej..:(..no tak sem aspon o nem napsala par radku:)na blogu...takze..stejne je to divny az na to ze rikal ze je zbytecnej...z jakeho jineho duvodu by pachal sebevrazdu? mozna nebyla sebevrazda...

Anonymní řekl(a)...

mě se jako líbila zkrocená hora... miluju kovboje:-)
čest jeho památce

Jim_MatriX řekl(a)...

http://www.galaxie.name/index.php?clanek=heath-ledger-zemrel-na-kombinaci-leku