sobota 8. září 2007

Soudruzi si spletli dvorek?

a já kanál...

Ne, nebudu psát o kanalizaci a deratizaci našeho dvorku nebo něčem podobném, nebojte:-) I když vlastně...mohli by to tam u týmu konečně krapet "pročistit";-)

Uvedu to jiným způsobem, pak vám to bude hned jasné - díval jsem se teď na hodinu a půl dlouhou okopávanou mezi čutálistama z ČR a San Marinskými dobrovolníky na odstřel, která mě bavila asi podobně jako Robocop: Temná spravedlnost, kterou jsem si v pondělí koupil za 75kč... To znamená, že jsem se nebavil vůbec a vlastně ani nevím, co bylo horší - film, za který jsem vyhodil hodinovou mzdu, nebo fotbal, který byl tak nudný, že jsem si nadával, že jsem raději dál nepokračoval v hraní Oblivionu;-)

Naši přeborníci nastoupili v San Marinu proti domácím neprofesiálům (kromě brankáře a útočníka je to samý bankovní úředník;-)) a narozdíl od Primy, která byla tak hloupá a čekala asi - soudě podle ukázek a propagandy, která zápas předcházela - super gólovou smršť a megakombinaci sehraného českého neporazitelného týmu, jsem já čekal zhruba to, co se na trávníku odehrávalo... Taky se přiznám, že mi bylo hodně líto fanoušků z ČR, kteří jeli cca tisíc kilometrů fandit svým hrdinům, aniž by pamatovali na poslední "bitvu" s tímhle týmem betonářů a chtělo se jim utratit za ubytování, benzín a cca 30 EUR za lístek... Nemluvě o nervech a zoufalství, které si museli za těch 90 minut vytrpět... LOL.

Mohli jsme totiž dnes večer sledovat urputné kopání do kulatého nesmyslu zhruba směrem k SM bráně, rychlé brejky profíka Selvy, kterým asistoval Kováč v obraně stylem, že jsem si vždy myslel, že ho asi chudáka vyrušili při počítání fanoušků či čtení reklamních billboardů, Čech si kupodivu zachytal a Koller se tak snažil dát svůj 50. gól, že mu ho nakonec, výměnou za žlutou kartu, dovolili, snad z lítosti, v 93.minutě dát... LOL.
Ale dalo se to čekat... San Marino JE slabý tým, individuálně by měli ve FIFĚ či PES herních seriích hodnocení kolem 35-50/100, ale týmovým duchem a nepříjemným betonováním v obraně svoje slabosti pokryli a naopak vyráželi do velmi slušných protiútoků a kdyby byli jen krapet šikovnější, bylo by to 3:3. Jiní soupeři, nedejbože Německo, by nám z těch 5 brejků bylo schopno dát 5 gólů. Slováci i 6, a kdyby byli komentátoři v ráži, tak možná i 7;-)
Proti tomu naši vypadali jako by nevěděli, co mají hrát. Brückner zřejmě už neví, jak by svým svěřencům poradil (a hlavně zvedl seběvědomí), naši nejsou sehraní, zlatá éra médi Nedvěda je ta tam a Plašil s Polákem tomu akorát tak nasadí korunu. Koller a spol se vpředu snažili, Fenin nezklamal, ale když hraje polovina jedenáctky, tak to proti 8 obráncům nestačí.
A ty góly... Nechci se nikoho dotknout, ale ta první haluz, to se Rosa musel stydět ještě v kabině, jak snadno se dostal k míči a jaké měl štěstí, že ho to pláclo do čela tak hezky, že z toho byl gól... Jo, jasně, přeháním, ale i když si tam pěkně naběhl a instiktivně dobře zareagoval, tak to prostě haluz byla a moc pohledný gól to nebyl.
Jankulovski a jeho přímák taky nic moc. Prostě prostřelil zeď, v které mu naši zedníci nechali místo:-)
A ta hlavička Kollera v poslední minutě? Jak říkám...po tom co spálil (ale kam se hrabe Vlček;-)) už by mu ho tam snad z milosti i nechali dát, kdyby měl zápas 120 minut:-)
No prostě...takové nemastné neslané, udřené, povinné vítězství.
Česká Republika - San Marino 3:0

Proti tomu na "dvojke", či ako sa volá slovenský kanál číslo dva, dávali slovenští bratia svůj boj o kvalifikační body s Irskem. A to pane byl jiný fotbálek. Už loni, když hráli v Irsku a vyhráli tuším 5:2, nebo takový nějaký docela nečekaný výsledek, to byla podívaná, a i tentokrát, byť jsem díky časovému posunu viděl pouze 2x 15 minut, to byl mnohem lepší fotbal. Bojovný, nahoru dolů, střela střídala střelu, padaly góly. A pěkné góly. Prostě to bylo takov živější.
Teda krom spolukomentátora, který byl snad ještě horší jako Radek Drulák na Primě. Drulák byl mimochodem zoufalý, příště by mohli do televize přizvat ke komentování aspoň někoho, kdo umí česky. Byť jsem moravák, ba přímo hanák, a nemluvím spisovnou češtinou, tak slyšet to v televizi mi to opravdu rve uši. Ale aspoň ten Drulák mluvil smysluplně (i když se spolukomentátory na ČT se nemůže rovnat), ale ten borec na slovácích, to bylo jako poslouchat důchodce v hospodě... LOL.
Slovensko - Irsko 2:2

No a jsem zvědavý jak dopadneme s Irskem. Koller nehraje, takže už vidím, jak dědula volá Lokvencovi, jestli by nemohl zaskočit. Takže už vidím, jak naši budou jěště unavení a ospalí po tom dnešním supervýkonu a nedejbože, aby se objevilo nějaké skryté zranění po dnešním zápase! Třeba u takových superhráčů jako je Kováč nebo Plašil. A doufám, že Rosický konečně začne hrát...nebo by jsme snad měli zařídit nejdřív jeho spoluhráčům z Arsenalu české pasy, aby se cítil Rosa jako doma a začal něco hrát? LOL

No držme si palce, ale tipuju nějaký šílený výsledek jako 1:2 prohra našich řitířů...
A když už jsem u toho, viděli jste tu DRSNOU upoutávku na Nově?:-))) Ještě tak Poulíčka s Tittelbachem zpátky ke komentátorskému pultíku, ne? Abych se opravdu potrhal smíchy, ne? Že by?;-))))

Bye, Kecálek

5 komentářů:

Jim_MatriX řekl(a)...

tak jsem právě zjistil, že vtipálek Bruckner povolal místo Kollera L.Doška...no to mě poser, to bude něco.

Anonymní řekl(a)...

jsi v obraze?????

Anonymní řekl(a)...

cože??? L.Doška? Tak už dost!!! Irsko dotoho! Irsko dotoho!

Jim_MatriX řekl(a)...

jak to bylo mysleno, jestli jsem v obraze? Jestli je to k Doškovi, tak ano, je to psano na telextu CT. Jestli je to mysleno ke clanku, tak je to cele mysleno docela nadnesene, ne jako profi hodnoceni zapasu ala www.sport.cz. Jsou to subjektivni nazory a pocity;-)

Anonymní řekl(a)...

jooo...dobrej článek...rychle napsanej...aktuální...ale nedovolím si neříct pár připomínek...ani tak ne ke článku jako k tvému uvažování...Vlček..typický breakový hráč, který se dostane za zápas 3x do šance (přibližně takové, jakou sme mohli vidět) a tak jednou až dvakrát ji promění...to co předváděl proti ajaxu bylo naprosto nad jeho schopnosti a Vlčoun prostě není hráč, od kterého by se mělo očekávat, že bude rozehrávat akce...já sem byl s jeho výkonem spokojen...co se týká Kuliče, tak si myslím, že nebyl dobrý nápad ho vystřídat, ptž hrál mnohem líp než Fenin...a jinak nejlepším českým hráčem (ted nemyslím v zápase ale celkově) je podle mne Jarolím...to ted narážím ne na tvůj článek, ale na to, co řekl Bruckner, že jarolím je rosovým náhradníkem...