neděle 7. října 2007

Prison Break maraton

Teda to jsem si ale dal... Celou sobotu přemýšlím, jestli jít na Bournovo Ultimátum nebo ne a nakonec to dopadlo tak, že mi bylo líto dát 150 kč za benál a 100 kč za lístek a tak jsem raději zůstal doma a pustil si Prison Break...
Už někdy 2 týdny zpátky jsem si sehnal 1.serii. Tuším, že to byla sobota, kdy jsem jej donesl domů... Je to hodně návykový seriál... O čtyři dny později, když ve středu večer na Nově měli dávat první díl, jsem už měl čerstvě dodívanou celou první serii:-)
Teď jsem 2 týdny čekal na druhou serii, a po prvním už opadnuvším absťáku, těsně po dodívaném konci první serie, jsem si říkal, že to bude "v klidu" že se na to podívám, až později, a třeba jen na pár dílů... Ale houby, zlatá rybko - pustil jsem to v sobotu (včera) když jsem dorazil domů - někdy kolem 17 hodiny...a tím to začalo:-)
Myšlenkové pochody "jen jeden díl, ať vím, co se tam dělo" jsou určitě familiérní každému, kdo přišel do styku se seriály jako Lost, Alias a právě Prison Break :-) Tipujete, že jsem se podíval na 3-4 díly a přestalo mě to bavit? Nebo na 5-6 a usnul jsem? Omyl, holenkové:-) Vzhledem k tomu, že předchozí den jsem se vyspal opravdu kvalitně, jsem byl i v jednu, ve dvě, ve tři hodiny ráno čilý jako rybička:-) Jojo, hlad byl...žízeň byla...ale nebyl čas na víc než krátkou pauzu na WC:-) Poslední jídlo jsem měl ještě před návratem domů, a i když jsem cítil, že žaludek protestuje a nějaký Prison Break je mu ukradený, prostě jsem to "nemohl" vypnout a jít se na 10 minut věnovat uspokojení chuťových buněk a hladového břicha:-) Maximálně to WC...to jo...vytírání podlahy by asi trvalo dýl, než ona písková pauza. Člověk musí myslet prakticky;-)
Nakonec jsem to DAL CELÉ na JEDEN ZÁTAH!:-) Skončil jsem o půl 12 nedělního dopoledne...pravda - krapet polámaný, dost hladový, krapet nevyspaný a HLAVNĚ zvědavý JAK je to dál!?!?:-))
Já vím, magořina, ale prostě nešlo odejít, nebylo proč to vypnout, měl bych toho stejně plnou hlavu a nezvládl bych usnout, tak jsem musel, a musel a musel:-)))
Dvacetdva 43 minutových epizod na jeden zátah:-) To je docela výkon, ne?;-)
PS: Já vím, na Guinessovku to není;-)) a snad ani na psychiatrii;-))

Žádné komentáře: