úterý 21. srpna 2007

Jak paparazzi honili Terminatora...

Díváte se někdy v telce na reklamu? Posloucháte ji? Vnímáte ji? Nebo jako většina domácností utíkáte na WC, dělat kafe, rozdělávat brambůrky a nebo prachprostě přepínáte program (kde je ale s 80% pravidelností taky reklama)?
Někde jsem zaslechl, že experti na reklamu už ztrácí víru v její úspěšnost (konečně) a to by mohlo mít pro nás pozitivní následky:-) Už vidím, jak Nova a Prima dodržuje vysílací časy, jak se nám nesměje ve 20:06 do tváře upoutávkou na film, který "za chvíli uvidíme" a u něj bude svítit "začátek ve 20:00", kterýžto mě vždy nebetyčně nasere:-)
Na druhou stranu si nedovedu představit, že bych neměl čas si odběhnout na ono WC, což mě tak trochu drásá nervy zase pro změnu za dlouhých zimních večerů u veledlouhých filmů na ČT, kdy mám nachlazené ledviny od promrzlých noh a běhám na WC nejmíň každé 2 hodiny:-)
Každopádně ať už reklamu sledujete pravidelně nebo jen vyjímečně (jako já - jsem přece většinou na té toaletě, nezapomínejme;-)) tak jste mohli na Nově někdy v odpoledních hodinách zaregistrovat sobotní reklamu, v které se chlubil jeden nejmenovaný deník, že na nás pošle Arnieho na Harleyi za 38kč "již zítra!". Jenže ejhle... nebo teda spíš AHA! Chybička se vloudila! Arnie zřejmě po cestě píchl, protože ač jsem ho v pondělí (v neděli opravdu nemíním nic dělat) jel shánět do všech největších místních trafik(dokonce jsem se stavil i v jednom bazaru), včetně extramegacool zásobených trafik v superextramegacool klimatizovaných obchodňácích, všude na mě hleděli jako na d.e.b.i.l.a., co že to po nich jako chci:-)
Naštěstí, internet je médium mocné, takže pokud jste šikovní jako já, tak jste si mohli na netu najít, že na Nově udělali soudruzi chybu a odvysílali špatně načasovanou reklamu a také, že Arnie zřejmě i ve svých letech dokáže stále vyměnit rezervu rychlostí slepé blondýny a přijede UŽ ZÍTRA, to jeste ve středu 22.8.2007.
Kdo není tak šikovný jako já, tak pro něj mám velice šikovný odkaz na lopuch, kde je živá diskuze o vydávaných titulech, včetně obsáhlých soupisů, co že na nás deníky a jiné občasníky chystají!

A jaké z toho plyne ponaučení? Nedívejte se na reklamy, a když už nějakou nedejbože uvidíte, tak jí ani za nic nevěřte. I tady platí staré dobré - nedůvěřuj a prověřuj:-)

Váš kecálek

2 komentáře:

Jim_MatriX řekl(a)...

úplně jsem zpaomněl poznamenat, že nakonec se podařilo!:-) Mám ho! Mám svého vlastního Terminátora!:-) I James Furlong jednoho měl, ale nakonec ho utopil ve slévárně, zato ten můj, ten bude hezky odpočívat v krabičce a jednou za čas se na něj podívám;-)

Anonymní řekl(a)...

Nejseš jedinej, kdo ho ten den sháněl... bezvísledně...:)